اتوماسیون آموزشگاه چگونه به مدیریت بهتر موسسه شما کمک می‌کند؟

اتوماسیون آموزشگاه چگونه به مدیریت بهتر موسسه شما کمک می‌کند؟

اتوماسیون (Automation) در کلمه به معنای خود فرمان است و در اصطلاح سیستمی است که به طور معمول برای ذخیره اطلاعات و داده‌ها، تبادل داده‌ها و مدیریت آنها استفاده می‌شود. با یک مثال ساده اگر بخواهیم اتوماسیون را تشریح کنیم. اتوماسیون آموزشگاه، سیستمی است که مدیریت یک مجموعه برای اداره امور از آن استفاده می‌کند.

شاید بارها برای شما پیش آمده باشد که نیازمند ارسال نامه از یک واحد به یک واحد دیگر باشید و زمان زیادی را صرف آن کرده باشید. اتوماسیون این کار را به صورت خودکار برای شما انجام می‌دهد و در کنار صرفه جویی در وقت، هزینه و نیروی انسانی، مزایایی مثل ثبت و ذخیره و پشتیبانی را در اختیار شما قرار می‌دهد. تیم فنی و برنامه نویسی همکلاسی با بهره گیری از تجربه، علم و دانش، خلاقیت و نوآوری خود، ارائه دهنده یکی از قوی ترین سیستم های اتوماسیون آموزشگاه در ایران است.

سرعت در پیشرفت با اتوماسیون آموزشگاه

اتوماسیون آموزشگاه امکاناتی را در اختیار شما قرار می‌دهد که بسیاری از امور اضافی و هزینه بردار را حذف خواهید کرد. با استفاده از سیستم نامه نگاری اتوماسیون، حتی دیگر به مکانی برای نگهداری نامه های خود نیاز ندارید. دنیای مجازی یک دنیای کم هزینه و بدون ترافیک فیزیکی است که می‌تواند قوی ترین بستر برای پیشرفت یک آموزشگاه و مدیریت آن باشد.

آیا تا به حال به فکر ثبت نام آنلاین دانش آموزان و اساتید خود افتاده اید؟ ثبت اطلاعات بدون کمترین هزینه ای و دسته بندی آنها برای شما مانند لقمه ی آماده ای است که شما فقط کافی است آن را قورت بدهید. هوشمندی این نرم افزار تمام کارها را برای شما ساده می‌کند.

با استفاده از این سیستم، تقویم آموزشگاهی درست کنید، رویداد ها را ثبت کنید و آنها را یادآوری کنید، آنلاین ثبت نام و پذیرش کنید و مدارک را به صورت آنلاین دریافت و ذخیره کنید، بر روی محتوای آموزشی کلاس ها نظارت کنید، نامه ها را به صورت سیستمی دریافت و ارسال کنید، نمرات و ارزیابی ها را به صورت خودکار ثبت کنید. و از امکانات جذاب و کاربردی دیگری که این سیستم در اختیار شما قرار می‌دهد استفاده کنید و تحول را در سیستم آموزشگاه خود مشاهده کنید.

اتوماسیون آموزشگاه معجزه ای است که تکنولوژی برای مکان های آموزشی به ارمغان آورده است. لازم ب ذکر است این نرم افزار که از طریق سایت همکلاسی قابل تهیه است، دارای یکپارچه سازی سیستمی است و قابلیت تحت وب دارد، که ساده ترین امکان اتصال را برای شما فراهم کرده است.

استفاده از اتوماسیون آموزشگاه چه کمکی به شما می‌کند؟

همانطور که گفتیم، استفاده از اتوماسیون‌های آموزشگاه علاوه‌بر اینکه در زمان و هزینه‌های آموزشگاه شما صرفه‌جویی می‌کنند،‌ این امکان را در اختیار شما می‌گذارند که به سادگی چند کلیک آموزشگاه خود را مدیریت کنید، مواردی مثل کلاس آنلاین، آزمون الکترونیک و… که در ادامه هر یک از آن‌ها را بررسی می‌کنیم، از جمله مواردی هستند که می‌توانید برای مدیریت بهینه‌ی آموزشگاه خود از آن‌ها استفاده کنید.

اتوماسیون کلاس آنلاین

یکی از بخش‌های مهم در سیستم اتوماسیون آموزشگاه نرم افزار کلاس آنلاین آموزشگاه است، به کمک این سیستم می‌توانید به سادگی و سرعت، کلاس‌های الکترونیک خود را برگزار کنید؛ قابلیت‌هایی مثل تعامل صوتی و تصویری مدرس و دانشجویان، امکان شرکت در کلاس‌های آنلاین با استفاده از موبایل، تبلت یا کامپیوتر، پشتیبانی از به اشتراک‌گذاری صفحه‌نمایش و… از جمله مواردی هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید یک کلاس آنلاین فوق‌العاده برگزار کنید.

اتوماسیون آزمون آنلاین

یک سیستم آزمون آنلاین آموزشگاه این قابلیت را در اختیار شما قرار می‌دهد که فرایند ارزشیابی و برگزاری آزمون‌های مدرسه را به سادگی انجام دهید و شرکت‌کنندگان بدون نیاز به نصب هیچ نرم‌افزار اضافه‌ای امکان شرکت در آزمون‌های الکترونیک را خواهند داشت، تنها با استفاده از یک مرورگر و ارتباط اینترنتی می‌توانید به سادگی آزمون‌های خود را برگزار کنید.

اتوماسیون حضور و غیاب

از جمله موارد دیگری که احتمالا در یک آموزشگاه برای شما اهمیت داشته باشد، نرم افزار حضور و غیاب آموزشگاه است، به کمک یک سامانه حضور و غیاب شما می‌توانید با استفاده از یک دستگاه ثبت اثر انگشت یا نرم افزار حضور و غیاب، وضعیت تردد دانشجویان را بررسی و حضور یا غیبت آن‌ها را ثبت و بررسی کنید.

اتوماسیون شهریه آموزشگاه

یکی از مهم‌ترین بخش‌ها برای مدیریت یک آموزشگاه، سیستم مدیریت شهریه آموزشگاه است، به کمک یک سیستم محاسبه شهریه شما می‌توانید شهریه‌های دانشجویان را به شکل آنلاین یا آفلاین دریافت کنید و همچنین امکان تقسیط پرداخت شهریه‌ها نیز برای شما فراهم خواهد بود (البته فعال یا غیرفعال بودن این قابلیت توسط مدیر یا کادر مدرسه امکان انتخاب دارد)

چنین سیستمی به شما کمک می‌کند نگرانی بابت پرداخت شهریه‌های دانشجویان نداشته باشید و به سادگی کل فرایند مدیریت شهریه و امور مالی آموزشگاه خود را انجام دهید.

به نظر شما استفاده از اتوماسیون آموزشگاه چه مزایای دیگری برای موسسات آموزشی دارد؟ آیا شما در آموزشگاه خود از چنین سیستم‌هایی استفاده می‌کنید؟ نظرات و دیدگاه‌های خود را با ما و سایر کاربران همکلاسی به اشتراک بگذارید.

راستی اگر می‌خواهید آموزشگاه خود را به یک سیستم اتوماسیون مجهز کنید می‌توانید همین حالا از مشاوره رایگان همکلاسی استفاده کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری:

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram
Email